15 Kasım 2010 Pazartesi By: sabannuhoglu

Tanışalım

1953 Çankırı doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi Çankırı'da yaptım. Yüksek öğrenimimi Balıkesir Necati Eğitim Enstitüsü Türkçe öğretmenliği bölümünden 1976 yılında mezun oldum. İlk öğretmenliğime Kars- Kağızman Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda başladım. 1978-1980 yılları arasında askerlik görevimi yedek subay olarak Mardin 22. seyyar Jandarma Tugayında tamamladım. Asker dönüşü Çankırı Atatürk Ortaokulu'nda Türkçe öğretmenliğine atandım. Aynı yıl müdür yardımcısı oldum. 28 yıl süren öğretim hayatım 2004 yılında emeklilikle sonlandı. Şu anda emekliliğimin tadını çıkartıyorum. Emekli öğretmen arkadaşlarımla buluşup, sohbetler ediyoruz, güncel konuları tartışıyoruz, eski öğretmenlik anılarımızı tazeliyoruz. Bu blogu da kızımla birlikte hazırladık. Hayatımla ilgili anılarımı, farklı konulardaki düşüncelerimi sizinle paylaşmak beni heyecanlandırıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder